![](/arh/images/gallery/76/marjanstojkovski/01.jpg)
Животна црта
Овие фото портрети не содржат луѓе, а нивната празнина ги остава отворени за безбројни и повторни влегувања. Можете да ги испитувате сликите огледувајќи се во нив, и можеби ќе откриете дека разликата помеѓу внатрешното и надворешното губи на значење.
Кога постоењето ќе дојде до својот крај, присуството станува обезличено: метафора применета врз избришаните портрети.
Овие стравови се однесуваа на претставувањето на една личност, односно колку една слика на личноста е нејзин вистински портрет.
![](/arh/images/gallery/76/marjanstojkovski/02.jpg)
Животна црта
Овие фото портрети не содржат луѓе, а нивната празнина ги остава отворени за безбројни и повторни влегувања. Можете да ги испитувате сликите огледувајќи се во нив, и можеби ќе откриете дека разликата помеѓу внатрешното и надворешното губи на значење.
Кога постоењето ќе дојде до својот крај, присуството станува обезличено: метафора применета врз избришаните портрети.
Овие стравови се однесуваа на претставувањето на една личност, односно колку една слика на личноста е нејзин вистински портрет.
![](/arh/images/gallery/76/marjanstojkovski/03.jpg)
Животна црта
Овие фото портрети не содржат луѓе, а нивната празнина ги остава отворени за безбројни и повторни влегувања. Можете да ги испитувате сликите огледувајќи се во нив, и можеби ќе откриете дека разликата помеѓу внатрешното и надворешното губи на значење.
Кога постоењето ќе дојде до својот крај, присуството станува обезличено: метафора применета врз избришаните портрети.
Овие стравови се однесуваа на претставувањето на една личност, односно колку една слика на личноста е нејзин вистински портрет.
![](/arh/images/gallery/76/marjanstojkovski/04.jpg)
Животна црта
Овие фото портрети не содржат луѓе, а нивната празнина ги остава отворени за безбројни и повторни влегувања. Можете да ги испитувате сликите огледувајќи се во нив, и можеби ќе откриете дека разликата помеѓу внатрешното и надворешното губи на значење.
Кога постоењето ќе дојде до својот крај, присуството станува обезличено: метафора применета врз избришаните портрети.
Овие стравови се однесуваа на претставувањето на една личност, односно колку една слика на личноста е нејзин вистински портрет.
![](/arh/images/gallery/76/marjanstojkovski/05.jpg)
Животна црта
Овие фото портрети не содржат луѓе, а нивната празнина ги остава отворени за безбројни и повторни влегувања. Можете да ги испитувате сликите огледувајќи се во нив, и можеби ќе откриете дека разликата помеѓу внатрешното и надворешното губи на значење.
Кога постоењето ќе дојде до својот крај, присуството станува обезличено: метафора применета врз избришаните портрети.
Овие стравови се однесуваа на претставувањето на една личност, односно колку една слика на личноста е нејзин вистински портрет.
![](/arh/images/gallery/76/marjanstojkovski/06.jpg)
Животна црта
Овие фото портрети не содржат луѓе, а нивната празнина ги остава отворени за безбројни и повторни влегувања. Можете да ги испитувате сликите огледувајќи се во нив, и можеби ќе откриете дека разликата помеѓу внатрешното и надворешното губи на значење.
Кога постоењето ќе дојде до својот крај, присуството станува обезличено: метафора применета врз избришаните портрети.
Овие стравови се однесуваа на претставувањето на една личност, односно колку една слика на личноста е нејзин вистински портрет.
![](/arh/images/gallery/76/marjanstojkovski/07.jpg)
Животна црта
Овие фото портрети не содржат луѓе, а нивната празнина ги остава отворени за безбројни и повторни влегувања. Можете да ги испитувате сликите огледувајќи се во нив, и можеби ќе откриете дека разликата помеѓу внатрешното и надворешното губи на значење.
Кога постоењето ќе дојде до својот крај, присуството станува обезличено: метафора применета врз избришаните портрети.
Овие стравови се однесуваа на претставувањето на една личност, односно колку една слика на личноста е нејзин вистински портрет.
![](/arh/images/gallery/76/marjanstojkovski/08.jpg)
Животна црта
Овие фото портрети не содржат луѓе, а нивната празнина ги остава отворени за безбројни и повторни влегувања. Можете да ги испитувате сликите огледувајќи се во нив, и можеби ќе откриете дека разликата помеѓу внатрешното и надворешното губи на значење.
Кога постоењето ќе дојде до својот крај, присуството станува обезличено: метафора применета врз избришаните портрети.
Овие стравови се однесуваа на претставувањето на една личност, односно колку една слика на личноста е нејзин вистински портрет.
![](/arh/images/gallery/76/marjanstojkovski/09.jpg)
Животна црта
Овие фото портрети не содржат луѓе, а нивната празнина ги остава отворени за безбројни и повторни влегувања. Можете да ги испитувате сликите огледувајќи се во нив, и можеби ќе откриете дека разликата помеѓу внатрешното и надворешното губи на значење.
Кога постоењето ќе дојде до својот крај, присуството станува обезличено: метафора применета врз избришаните портрети.
Овие стравови се однесуваа на претставувањето на една личност, односно колку една слика на личноста е нејзин вистински портрет.
![](/arh/images/gallery/76/marjanstojkovski/10.jpg)
Животна црта
Овие фото портрети не содржат луѓе, а нивната празнина ги остава отворени за безбројни и повторни влегувања. Можете да ги испитувате сликите огледувајќи се во нив, и можеби ќе откриете дека разликата помеѓу внатрешното и надворешното губи на значење.
Кога постоењето ќе дојде до својот крај, присуството станува обезличено: метафора применета врз избришаните портрети.
Овие стравови се однесуваа на претставувањето на една личност, односно колку една слика на личноста е нејзин вистински портрет.
![](/arh/images/gallery/76/marjanstojkovski/11.jpg)
Животна црта
Овие фото портрети не содржат луѓе, а нивната празнина ги остава отворени за безбројни и повторни влегувања. Можете да ги испитувате сликите огледувајќи се во нив, и можеби ќе откриете дека разликата помеѓу внатрешното и надворешното губи на значење.
Кога постоењето ќе дојде до својот крај, присуството станува обезличено: метафора применета врз избришаните портрети.
Овие стравови се однесуваа на претставувањето на една личност, односно колку една слика на личноста е нејзин вистински портрет.